BlogNet vážně, ne vážně o ICT

Reklama

Google
 

Jack Welch o hodnotách chování II

Dejte zákazníkům dobrý, spravedlivý díl. Vytvořit výborné vztahy se zákazníky vyžaduje čas. Nesnažte se maximalizovat krátkodobé zisky na úkor vytváření trvalých vztahů. Jack Welch/Bank One

««« Předchozí text: Jack Welch o hodnotách chování I Následující text: Jack Welch o hodnotách chování III »»»

autor: Vladimír Gajdoš | 25. 5. 2007 Pá 15.45 | tisk | MOUDRA | 0 | 422x | | pošli na vybrali.sme.sk pošli do vybrali.sme.sk | |

Stručně o mně

Autor
Mé jméno je Vladimír Gajdoš a dovolím si říci, že patřím k těm š»astným, kterým je jejich práce koníčkem ;). Pro ty co mě neznají, pracuji jako obchodní manažer ve společnosti TELEFON a troufám si tvrdit, že teprve tady to má pořádný grády ;) Tento blog je převážně, nevážně o tom co dělám, co mě baví. Firemní blog najdete na ict.blog.lupa.cz Můj Jabber kontakt: vladog74@jabbim.com
Přidej na Google Přidej na Seznam
Mé oblíbené RSS

Nové komentáře

Zpětné odkazy

    Zajímavé odkazy

    Tipy odjinud

    Návštěvnost